Muut ongelma

Maestro antaa virheilmoituksen


1. Virheilmoitus Maestroa käynnistäessä: - Jokin Maestron osa voi olla viottunut, ja kysessä on tilapäinen virhe. Käynnistä tietokone uudelleen. Mikäli tämä ei auta, Maestro tulee uudelleenasentaa. Ole yhteydessä Tukeemme, jotta offline-ladatut tiedostot eivät katoa koneelta. 2. Virheilmoitus musiikkia/karaoke soitettaessa - Tämä todennäköisesti johtuu siitä, että äänikortissa on tilapäinen häiriö, tai väärä äänikortti on käytössä. Klikkaa ruudun oikeassa alareunassa olevaa pientä kaiuttimen kuvaa, ja valitse oikea äänilaite (Esim. USB Audio device tai Realtek High Definition Audio). Käynnistä Maestro uudelleen muutoksen jälkeen.




Tietokone/Maestro jumissa


Kyseessä voi olla tilapäinen häiriö Windowsissa tai Maestrossa. Tämä voi johtua myös siitä, että tietokone on ollut liian pitkään yhtäjaksoisesti päällä. 1. Käynnistä tietokone uudelleen 2. Tarkista Windowsin sekä Maestron päivitykset Mikäli ongelmat jatkuvat, ole yhteydessä Tukeemme.




Tietokone ei käynnisty


  1. Tarkasta virtajohdon kiinnitys. Akullisissa laitteissa voit joutua odottamaan muutaman minuutin ennen käynnistystä mikäli akku on täysin tyhjentynyt. Tarkista myös virtajohdon kunto.
  2. Pidä virtanappia n. 10sek pohjassa. Mikäli tämä ei auta, napsauta nappia ensin nopeasti, ja pidä sitten pohjassa n. 10sek.
  3. Pidä virtanappia, sekä äänenvoimakkuuden +-säädintä pitkään pohjassa.
Mikäli edellä olevat toimet eivät auta, ole yhteydessä Tekniseen tukeemme.





Tukinumero

AVOINNA JOKA PÄIVÄ 09-23

029 1234 122

Puheluiden hinnat 029-alkuisiin numeroihin:
Kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh + 7,02 snt/min
Matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min
  • White Facebook Icon
  • White YouTube Icon

Pellontie 25 

95700 PELLO

Mechelininkatu 34 B18
00260 HELSINKI

puh. 029 1234 122

tuki@maestropro.fi